Friday, June 10, 2011

~PeRtEmUaN~

Jumpa kawan lama..da lama kowt tak jumpa. Bak kata omputis long time no see. hehe....Memang sudah lama saya mencari awak....dulu ada gak saya search nama awak....Unfortunately, tak jumpa lak.....huhuhu........tak lama lepas awk tu ADD saya....ape lagi, saya terus CONFIRM awak jadi friend saya...hah! nih la salah satu faedahnya 'mukabuku' nih.....kalau nak tau beginila reaksi saya masa tengok gambar awak..... ^_________^
heheheh....sengih sampai ke telinga kowt.....sebelum tu memang da terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnampak pom awak kat satu tempat nih...tapi malu lak nak tegur. iyela mana la tau takut2 pelanduk dua serupa ker....kalau saya ni laen la sebab ada twin! tapi memang confirm r awak. bukan orang laen. ( saya curi2 tengok name card awak. awak tak perasan pown).... ktorg rapat ngat time kat sklh dlu.....sekelas  masa form2....Tapi terpisah entah kemana lepas tuuu....lost contact lagi! huhuhu....tapi tak sangka lak boleh belajar tempat yang sama. kursus sama lak tuu.... suka3! Oppppppssssss......... lupa lak nk mention nama kawan ku itu....emmmm Alya Maisara namanya...oh alya maisara lalalalala....nyanyi la plakkkk! emmm ape2 pom i feel glad to see you again friend! i'm looking forward to see you....... (; Meh2 layan lagu nih! saya tujukan lagu nie khas untuk awak.....


6 comments:

nuRamini said...

psst...nti ajok la yo mke skali...mke kt fcourt nok?mg blnjo?hahaha...mg mtok r nok tepom to tuhhh...hihi

TinTin said...

hahaha.....memey r...nk jpo sgt nga dyo.....huhu...dyo xbls ag wall post aku....='(

nuRamini said...

ayoyoyo....

Aina said...

mace kito jupo barang hk ilang laa....jupo tu gak...sukooonyooooolaaa..hhheeeeeee :)

TinTin said...

ngeeee...tau xpow! nk mtok no fon dyo xdangggg.....huhuhuh

nuRamini said...

jpo2 2 mtop lLUH R....haihh